Ivana Roubová

Jsem inženýrka, asi omylem. To, co jsem vystudovala, nemá moc společného s tím, co mě doopravdy baví, o čem mě baví psát a o čem mě baví přemýšlet. Toho je hodně. Žiju život, který mě baví, i když stále něco hledám. Je mi přes 30 a pořád nevím, čím budu, až budu velká.
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1019x

Seznam rubrik

Ivana Roubová

Musíš? Nemusíš, chceš!

To je přesně to, co má zaznít, když chci slyšet krutou pravdu! A kdo tu chce kdy slyšet? Málokdo. A už vůbec ne svobodná dívka na vdávání.

28.4.2016 v 0:31 | Karma: 18,04 | Přečteno: 623x | Diskuse| Osobní

Ivana Roubová

Hřiště mého života

Mám hroznou radost, že je to tady zase. Pravidelná dávka emocí, komedie, tragédie i dramata odehrávající se na travnatém jevišti o rozměrech cca 90 x 120 m.

6.4.2016 v 9:06 | Karma: 16,35 | Přečteno: 387x | Diskuse| Sport

Ivana Roubová

Milí lidé!

Budu asi sama sobě protiřečit už jen tím, že tenhle článek vznikl. Ale napsala jsem ho. Protože vím, že jsou lidé, kteří to naštěstí vidí stejně. Lidé z mého světa, nad kterým jsem se chvíli zamyslela.

1.4.2016 v 0:21 | Karma: 22,01 | Přečteno: 802x | Diskuse| Ostatní

Ivana Roubová

Villonský pokus č. 1

Básničky nikoho v rámci liratury nikdy moc nebavily, když si tak vzpomenu na sladké roky gymnázia. Mě jo, ale já jsem byla vždycky jiná, už na základce jsem byla jediná, koho bavila povinná divadelní představení a důvodem nebylo ulití se z vyučování. Lásce k veršům mě naučil Michal Horáček a tím mě insipiroval k pomyslnému návratu do školních lavic.

9.7.2014 v 9:36 | Karma: 7,46 | Přečteno: 213x | Diskuse| Osobní