Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte, ony některé ty ženy, co sedí za pokladnou v OC nebo lakují nehty nejsou blbé, jen se blbě vdaly, proto si musí takto občas přivydělávat ;-D ( to je fór ) Ale pravdou je, že některé ty ženy mají děti a nejsou časově flexibilní a proto dočasně dělají práci, která jim umožní stíhat vyzvednutí dětí ze školky ( prostě byly blbé, že si pořídily děti?? No vidíte a jsme u toho...kolotoč nekonečně blbých úvah..)

Hezká jste, chytrá taky..a to je například blbá kombinace pro ženu, protože takové bývají závistivci označovány za blbky... Z toho kolotoče se prostě nedostanete;-D

R^

1 0
možnosti
BM

Myslím, že záleží hodně na povaze. Je spousta chytrých, úžasných lidí a jsou skromní, přátelští a pracovití. Ale je i spousta takových nadutců, lenochů a křiváků. Zrovna tak mezi těmi méně nadanými je spousta hodných, slušných, obětavých a pracovitých lidí. A zrovna tak i lidí zlých a líných. Je potřeba si vážit každého člověka, který má dobré vlastnosti bez ohledu na vzdělání. A spousta lidí ani neměla tu správnou příležitost a jsou to úžasní lidé.

1 0
možnosti
IR

Myslím, že ta blbost / chytrost bude právě v tom uvědomění :) Já se nad tím zamyslela z toho pohledu, který bolí mě. Ale jak píše pan Jirka Libeňský - je úplně nejlepší být šťastná! :)

0 0
možnosti
JL

Je lepší být šťastná.

0 0
možnosti
Foto

Kdybyste byla blbá, tak si to ale nebudete uvědomovat a nebude vás pak spousta věcí trápit a dveře ke štěstí máte otevřeny. Třeba to odbornice myslela tak nějak.

2 0
možnosti
Foto

Ono to úplně tak není. Já mám kamaráda, bývalého spolužáka ze ZDŠ. On je "trochu" pomalejší a je si toho zcela vědom.

Je o rok starší, ale ze školy ho "vyhodili", ať přijde až za rok a on, zcela objektivně uznává, že je "nechytrý". Prostě si to uvědomuje a ne, že ne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1019x
Jsem inženýrka, asi omylem. To, co jsem vystudovala, nemá moc společného s tím, co mě doopravdy baví, o čem mě baví psát a o čem mě baví přemýšlet. Toho je hodně. Žiju život, který mě baví, i když stále něco hledám. Je mi přes 30 a pořád nevím, čím budu, až budu velká.

Seznam rubrik