Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

B19l27a65n79k51a 94F88a84y

27. 1. 2022 7:53

chápu vás, taky jsem to teď chvíli zkusila a moc mi to neříká, automat, který spojuje lidi, kteří si vzájemně stejně moc nepíší a podle fotky člověka jaký je opravdu nejde myslím poznat, myslím, že živé setkání je základ, naše online životy se mi moc nelíbí, ikdyž zde taky sem, přeji hodně štěstí a hodně sebelásky, pak jde myslím vše lehčeji, četla jsem zajímavý citát, něco ve smyslu, že člověk hledá přítele, ale zapomíná se podívat do zrcadla..:-)V

0 0
možnosti
IR

Děkuji moc! Ta poslední věta je sakra pravda a taky tak k tomu přistupuju. Mám tak nějak ověřeno, že jakmil v životě přijde nějaký zlom, tak pak zase určité věci jdou lépe.

Kdybych tento článek pojala jako jeho "první díl", byla by to taky dost sranda, protože v konverzacích byly občas perly, ale já to prostě psala v jiném rozpoložení. O to osobnější to je.

Ať se Vám daří a krásný den :-)

0 0
možnosti
Foto

Člověk člověku musí ,,zavonět". A to virtuální svět dát nemůže. Stejně tak jako nelze ochutnat med přes sklo:-)

3 0
možnosti
OU
IR

Děkuji Vám. Mně právě to "vypsat se" pomáhá. A když potom zjistím, že se s tím někdo ztotožnil, tak mě to potěčší o to víc.

0 0
možnosti
JK

Řekl bych, že máte vyvážený přístup, netopíte se v jízlivosti a nadávání na chlapy, jako to tady dělá ta Kameníková. Držím palce, jednou toho pravého potkáte, jen si předtím budete muset prožít spoustu balastu.

6 0
možnosti
IR

Tak jsem si schválně kolegyni pisatelku Kameníkovou našla a ta se toho nebojí. A taky má vyšší čtenost! :-)

Každopádně na jedné věci se s ní shodnu: "Jsem ženská, takže logicky potřebuju vysvětlení." Logicky mi pak to, že mě nekdo odstřihne a neřekne ani popel, vrtá hlavou nekonečně dlouho. Ale teď mě to vlastě vůbec netrápí, když už žádný Tinder nemusím řešit :-)

0 0
možnosti
IJ

I65v26a74n 20J34i91r86e26š

22. 1. 2022 0:42

Je mi líto, ale problém je opravdu ve Vás, ženy bývají od přirozenosti nejisté, nerozhodné a věčně nespokojené, ale u vás to je enormní. To musí zastrašit každého muže.

0 1
možnosti
IR

Děkuju moc za reakci! :-) Krásně jste potvrdil všechno, co píšu, a ještě něco víc. Z čeho jste usoudil, že jsem enormě nejistá, nerozhodná a věčně nespokojená... to by mě vážně zajímalo :-)

Mějte se se krásně, pane Jireši, piece! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1019x
Jsem inženýrka, asi omylem. To, co jsem vystudovala, nemá moc společného s tím, co mě doopravdy baví, o čem mě baví psát a o čem mě baví přemýšlet. Toho je hodně. Žiju život, který mě baví, i když stále něco hledám. Je mi přes 30 a pořád nevím, čím budu, až budu velká.

Seznam rubrik