Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné, mám z Vašeho vyznání opravdu radost R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

děkuji, děkuji za bolest,

jež učí mne se tázat.

Děkuji, děkuji za nezdar,

jenž naučí mne píli,

bych mohl, bych mohl přinést dar,

byť nezbývalo síly.

Děkuji, děkuji, děkuji.

Děkuji, děkuji za slabost,

jež pokoře mne učí,

pokoře, pokoře pro radost,

pokoře bez područí. Děkuji, za slzy děkuji, ty naučí mne citu, k živým, již, k živým, již žalují a křičí po soucitu. Děkuji, děkuji, děkuji. Pro touhu, pro touhu po kráse děkuji za ošklivost, za to, že, za to, že utká se láska a nevraživost. Pro sladkost, pro sladkost usnutí děkuji za únavu, děkuji, za ohně vzplanutí i za šumění splavu. Děkuji, děkuji, děkuji, Děkuji, děkuji za žízeň, jež slabost prozradila, děkuji, děkuji za trýzeň, jež zdokonalí díla. Za to, že, za to, že miluji, byť strach mi srdce svíral, beránku, děkuji, marně jsi neumíral. Děkuji, děkuji, děkuji, děkuji, děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1019x
Jsem inženýrka, asi omylem. To, co jsem vystudovala, nemá moc společného s tím, co mě doopravdy baví, o čem mě baví psát a o čem mě baví přemýšlet. Toho je hodně. Žiju život, který mě baví, i když stále něco hledám. Je mi přes 30 a pořád nevím, čím budu, až budu velká.

Seznam rubrik